Det gikk som det måtte gå..
Akkurat NÅR denne prosessen begynte, er jeg slett ikke sikker på lengre, men noen tusen kilometre med lånt/leid GS/GSA fra seinsommeren 2017 må nok gjelde som startskuddet.
Idag, 3.april var det tid for en prøvekjøring av GS 1250, fikk meg en god time med kvalitetstid, på tildels svingete asfalt. Åsane, til Trengereid og Gullbotn, og tilbake via gamlevegen inn mot Arna.
Jeg var solgt allerede på vei ut av første rundkjøringa, sånt dreiemoment har jeg ikke kjent på før.
Jeg synes 1250en har et veldig mye bedre skyv/bunndrag enn 1200en. Mulig jeg er litt påvirket av prøvekjøringa idag, men pytt. Dette var vel egentlig bestemt på forhånd 😀
Vel tilbake i butikken var det bare en ting å si:
TAKE MY MONEY!!
Det enda opp med en GSA i HP konfigurasjon, med full «performance»pakke, Acrapotte, GPS, men IKKE koffertsett.
Det blir nok en tur til Lidkjøping, for å hente/montere Touratech Zega Pro 2 kasser.
Sånne: 45 liters
Eller 38 liters
Om det blir 2 x 38 liter eller 2 x 45 liter, har jeg ikke bestemt meg for.
Bestiller nok en motorbeskyttelsesplate også, fra Touratech, så får jeg se om det blir en toppboks mm etterhvert.
Men det er litt tid til enda. Bestiller fra Touratech en av dagene
Sykkelen blir produsert i uke 16, (Da er jeg offshore) og er vel forventet på norske skilter i uke 18, i god tid til Hardanger PokerRun.
SÅ om noen kjenner en som trenger en Tiger Explorer 1200, er det bare å ta kontakt
Gratulerer så mye
Det du sier om dreiemoment er jeg helt enig i.!
Har kjørt ca 100K på 1200 GS/GSA, 1250GSA er herlig…